«La Clika», un concert molt especial

El 5 de juny el Col·legi Martí va vibrar amb la cantata «La Clika», interpretada pels alumnes de 2n curs.

«La Clika» és un projecte musical creat per la Casa de la Música. Aquesta cantata narra la història d’un grup d’amics inseparables que es troben a l’escola i viuen un seguit de vivències que els fan reflexionar sobre diferents temes socialment rellevants. A través de la música i les lletres impactants, la cantata transmet missatges d’amistat, superació i la importància de creure en un mateix.

Els alumnes de 2n de l’escola van treballar durant mesos per preparar aquesta emotiva presentació. Van dedicar moltes hores en aprendre les parts vocals i practicar les diferents coreografies. Tot aquest esforç es va veure reflectit en un concert que va treure somriures a tots els espectadors.

La representació va ser tot un èxit on alumnes, mestres i famílies vam gaudir plegats d’un moment molt especial. Desitgem que aquest projecte continuï engrescant el nostre alumnat durant molt de temps!