Foto I

Menjador escolar

El nostra centre disposa de menjador escolar amb cuina pròpia el que ens permet la compra de menjar fresc i l’elaboració diària dels plats. Oferim una dieta sana, equilibrada i variada per aconseguir el bon desenvolupament físic dels nens. D’altra banda, al menjador de l’escola, facilitem l’adquisició d’hàbits alimentaris saludables que adquireixen de ben petits i que els serviran al llarg de la seva vida. Tenim previst règims especials per a diferents necessitats, aptes per a celíacs o adaptats a diferents tipus d’intoleràncies

Extraescolars

Amb l’objectiu de donar sortida a les necessitats de les famílies i complementant el projecte educatiu d’escola, s’ofereixen les següent activitats

Acollida matinal

Dies: de dilluns a divendres

Horari: de 8:00 a 9:00h

Dansa i expressió corporal

Patinatge

Handbol mixt

Dirigit a tots els alumnes de Primària i ESO

Piscina

Dies: dimarts

Horari: de 11:30 a 13:30

Dirigit als alumnes d’Infantil i 1r i 2n de Primària

Preesport

Dirigit a tots els alumnes d’Infantil i Primària

Demaneu informació a la secretaria de l’escola: marti@escolamarti.com / T.  937 354 413

Casal d’estiu

Cada estiu, l’escola organitza un casal d’estiu pels nens i nenes d’Educació Infantil i Primària, les setmanes de juny i juliol.

El casal es realitza sota la direcció d’un director de lleure i ofereix activitats al voltant d’un fil conductor.

El casal d’estiu forma part de l’educació en el lleure i té com a objectius:

• Crear una dinàmica de treball en la qual el lleure i les activitats lúdiques són els protagonistes.
  • Treballar amb els nens i nenes d’una manera divertida i diferent.
  • Potenciar actituds basades en valors com la tolerància, la responsabilitat, la convivència, la cooperació, etc.
  • Promoure la participació i el compromís en les activitats proposades.

El casal s’organitza amb una gran flexibilitat d’horaris i serveis, acollida matinal de 8 a 9h, dinar de casa, etc.

La realització del Casal, dependrà d’un número mínim de participants i dels requeriments sanitaris vers la Covid19.

Orientació

L’escola sempre ha apostat per donar una resposta concreta a totes les necessitats que anem trobant amb la nostra població escolar.

D’aquí la creació d’una estructura d’atenció a la diversitat anomenada DOP (Departament, d’orientació psicopedagògica), que, composta per diferents professionals en diferents disciplines, pot abastar la diversitat real que hi ha dins d’una aula, que no deixa de ser un reflex de la nostra societat canviant.

Està format per el/la Cap del Departament (orientador/a escolar), el/la mestre/a d’educació especial i reforç, els/les coordinadors/es i els/les caps d’estudis.

Les funcions del DOP són principalment les següents: valoracions psicopedagògiques, atencions individualitzades de reeducació i reforç, atencions individualitzades a alumnes amb altes capacitats, acollida als alumnes i famílies que inicien l’escolaritat al nostre centre, orientació vocacional i professional als alumnes de 3r i 4rt ESO, coordinació del servei de mediació escolar, coordinació amb els serveis externs (CDIAP, CSMIJ, EAP,..), l’assessorament a les  famílies, als mestres, als professors i  a la direcció del centre en les decisions, entre d’altres.

Servei digital

Plataforma Educamos

Educamos és la plataforma de gestió escolar i de comunicació amb les famílies. Aquesta plataforma permet una comunicació bidireccional entre l’escola i la família de forma constant.

A més cada família pot descarregar-se una APP que li facilita l’accessibilitat i el seu ús en tot moment.

Compra del portàtil

Els oferim la possibilitat de comprar el portàtil a l’escola a través de la empresa externa “Informática Carpio”

WhatsApp: 634 304 771 – info@icarpio.net