L'escola

El Col·legi Martí és una escola concertada del barri de Sant Pere Nord de Terrassa d’Educació Infantil de segon cicle, Educació Primària i Educació Secundària.

Treballem per afavorir el creixement global dels i les alumnes en totes les seves dimensions com a persones,  des del desenvolupament intel·lectual, artístic, emocional, físic i relacional, fomentant actituds necessàries per a la seva integració a una societat en canvi constant

Els nostres trets diferencials es sustenten en:

• Vincles, el nostre model educatiu, que integra la innovació, l’aprenentatge, l’atenció personalitzada, la gestió de les emocions i la participació a l’entorn.
  • Ser una escola acollidora i familiar amb un equip de mestres estable que facilita la continuïtat del projecte educatiu.
  • Fer un acompanyament personal a alumnat i famílies al llarg de tota la seva escolarització
  • Ser referents en el nostre entorn, amb més de 60 anys a Sant Pere Nord.