Festival fi de curs

El dimecres 21 de juny, el Centre Cívic President Macià es va omplir d’alegria i emocions amb la presentació d'»Els Camins del Temps», un musical que va deixar l’audiència captivada amb la seva màgia, talent i posada en escena.

El musical, produït i protagonitzat pels estudiants d’EIP del Col·legi Martí, explica la història d’un grup de joves aventurers que emprèn un viatge a través del temps a la recerca de noves aventures. El repartiment principal va estar encapçalat pels alumnes de 6è, que van crear i protagonitzar l’obra. La resta d’alumnat d’Infantil i Primària van arrodonir la història amb actuacions musicals d’allò més originals.

Aquest any, vam tenir també la participació dels nostres petits Martinets. Tot i ser els més menuts de l’escola, van demostrar el seu gust per la música amb una actuació molt divertida.

Amb una combinació de cançons, balls i vestuaris molt originals, «Els Camins del Temps» va transportar els espectadors a diferents èpoques històriques, des del juràssic fins al segle XXI. Gràcies a tothom per la vostra implicació. Fins a l’any vinent!