Cantània: «Les portes del món»

El dimarts dia 9 de maig, els alumnes de 5è de primària van participar en la 32a edició de Cantània amb el concert titulat «Les portes del món», que es va celebrar a l’Auditori de Barcelona. El concert, organitzat pel mateix Auditori, va reunir cors de diverses escoles de tota Catalunya (un total de 800 nens i nenes) que van interpretar aquesta obra musical tan divertida i emotiva. L’espectacle, compost per 15 cançons, narra la història d’una nena anomenada Sara i el seu pare Daniel, que coneixen diferents llocs del món visitant les cases dels seus veïns. A través d’aquesta peculiar volta descobreixen la diversitat i riquesa cultural. Els estudiants van tenir un paper clau en la representació, ja que van cantar en conjunt amb els solistes, van ballar i van actuar en escena. La música, les veus i la coreografia van crear un espectacle realment emocionant. Els cantaires van rebre una gran ovació per part dels espectadors després de la seva interpretació.

En resum, el concert va ser un èxit rotund, i la participació dels alumnes va ser part integral de l’espectacle. Enhorabona a tots els qui van fer possible aquesta gran interpretació!