Preinscripció 2023-2024

Visites personalitzades

Per què el Col·legi Martí

Amb voluntat de servei al barri, aquest curs oferim també l’etapa de llar d’infants 0-3 anys.

Formem alumnes amb una mentalitat oberta a la diversitat i la globalitat de l’entorn i la societat.

Amb més de 60 anys a Sant Pere Nord, donem servei a la comunitat i participem en activitats educatives, culturals, solidàries i esportives.

L’alumne troba a l’escola un entorn de confiança per créixer que té com a base la comunicació bidireccional entre l’escola i la família.

Cada alumne és únic; conscients d’aquesta realitat l’acompanyament personal i l’orientació són essencials per a que es desenvolupi i creixi com a persona.

Que treballa per desenvolupar un projecte educatiu innovador que respongui a les necessitats de cada alumne.

Visita virtual de les instal·lacions

Infantil i Primària

Zona d'influència

La zona prioritària d’influència de la nostra escola és la Zona 2  i la 3B.  Els alumnes que resideixen dins d’aquestes zones tenen la màxima puntuació.

A les àrees d’intersecció les dues voreres del carrer que les delimita estan incloses dins l’àrea.

Els alumnes que resideixin fora de l’àrea prioritària de la nostra escola però que desitgen optar per la mateixa, poden fer-ho igualment però considerant els altres criteris de puntuació.

Informació i visites personalitzades

Demana informació i contactarem amb tu